Exempel på Håkans profiler

Personlig profil - wikiskola

Jag heter Håkan Elderstig och är IT-pedagog och lärare i Ma/No/Tk/Data vid Norrvikens skola i Sollentuna. Eliza och jag har två barn, Max igor, 9 och Leo 5. Till familjen hör också engelsksettrarna Ita och Pigalle. Vi jagar, seglar och reser ofta till Frankrike. Somrarna tillbringar vi på Vindö.

Seriös profil - twitter

Håkan Elderstig är IT-pedagog och lärare i Ma/No/Tk/Data vid Norrvikens skola i Sollentuna. Han är 47 år, gift med Eliza och har två barn och två hundar. Han bor i gröndal, Stockholm.

Studierna i Uppsala ledde till en civilingenjörsexaman i Tekniks fysik och därefter arbetade han i tio år som forskare vid Industriellt microelektronikcentrum i Kista. Därefter arbetade han med internet och multimedia i olika konstellationer fram till år 2001 då han vidareutbildade sig till lärare.

• E-post. haeld_s@norrvikensskola.se
  • Twitter @Elderstig