Användare:Miro

Lite om mig

Jag heter Miro Bakovic och går linjen Teknikvetenskap på Stockholms Tekniska Gymnasium. Mina favoritämnen i skolan är entreprenörskap och teknik och det bästa i denna värld är enligt mig musik, glass och att ha kul! Mitt mål här i livet är först och främst att skaffa en bra utbildning. När jag väl har fått mig en utbildning som kan ge mig bra jobb med bra betalt så vill jag gärna resa runt och upptäcka världen. Jag skulle också vilja ägna lite av min tid till att testa nya saker, som t.ex. fallskärmshoppning och dykning.

Enligt mig så ska man göra saker i livet som gör en lycklig. Man ska inte endast lägga all sin tid på arbete utan även på nöjen och upplevelser om livet.

Klicka på länken för att komma till mitt arbete i datateknik som jag precis har gjort färdigt, Fläkt

Miros sandlåda