Alla offentliga loggar

Kombinerad visning av alla tillgängliga loggar för Wikiskola. Du kan avgränsa sökningen och få färre träffar genom att ange typ av logg, användarnamn (skiftlägeskänsligt), eller berörd sida (också skiftlägeskänsligt).

Loggar
  • 29 juli 2021 kl. 19.58 Hakan diskussion bidrag raderade sidan Svart Opal (innehållet var: "Opal i helhet är känt för sitt fascinerande ljusfenomen, så kallat färgspel. Den finaste sortens opal anses vara den från Australien, mer specifikt, Lightning Ridge. Det finns också ädelopal i Etiopien och Mexico av hög kvalité. Både brun och vit opal med otroliga färgspel. Förr i tiden så hittade man även opal i Europa. Opal är en mycket uppskat...", den enda som skrivit var "VKarrholm" (diskussion))