Alla offentliga loggar

Kombinerad visning av alla tillgängliga loggar för Wikiskola. Du kan avgränsa sökningen och få färre träffar genom att ange typ av logg, användarnamn (skiftlägeskänsligt), eller berörd sida (också skiftlägeskänsligt).

Loggar
  • 27 juli 2021 kl. 20.07 Hakan diskussion bidrag raderade sidan Alexander Tatarnikov (diezel sun) (innehållet var: "Alexander Tatarnikov - studenten, konstnär, grundaren av en ny riktning inom konst, han behandlar också studiet av UFO runt om i världen. Detta ämne har en vetenskaplig synvinkel. Nu fler och fler människor till förmån för teorin om den gudomliga människans ursprung. Det här ämnet är relevant i hela världen. <gallery> Fil:Äkta fotografi UFO ..jpg Fil:UFOlism.jpg F...", den enda som skrivit var "Mark" (diskussion))